onsdag den 16. april 2014

Hvidt garn indsamles til "Knitting for peace"




Jeg er inviteret med til at strikke for fred, sammen med det svenske cirkus Cikør. Der skal strikkes med hvidt garn, og nu er jeg ved at være løbet tør. Derfor efterlyses i kilovis og i alle kvaliteter hvidt garn. Garnet skal bruges før forestillingen, hvor vi er en gruppe af strikkere som skal forsøge at strikke med 1000 tråde.
Ligger du inde med noget garn som kan bruges vil jeg meget gerne overtage det. Jeg har desværre ikke mulighed for at købe, så det er donationer for freden.
Du kan enten aflevere her i Slangerup hvor jeg bor, eller på Nørrebro hvor jeg arbejder. Skriv mail og vi finder ud af noget.
Skriv til: karenditte@gmail.com
Læs mere om cirkus her:
http://www.gasvaerket.dk/da-DK/Forestillinger/Forestillinger%202012-13/Knitting%20Peace.aspx


4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg håber du får fat i rigtig meget hvidt garn...jeg vil tænke på dig, når jeg ser stykket :-)

dqpage sagde ...

Spændende projekt - og pøj pøj med garnindsamlingen. Jeg har en masse kulørte garner, men desværre ikke meget i hvidt

Lis sagde ...

Jeg h åber det er lykkedes for dig at samle garn ind til strik for freden.

Jeg har desværre heller ikke noget hvidt garn.

Kh. lis

Plenty Thingz sagde ...

Plenty Thingz is een e-commerce website, hier kun je elk product vinden. Spin, wiebel en race; het kan allemaal met onze kinderauto! Deze wiebelende auto houdt je kind actief en ontwikkelt zijn evenwichts- en coördinatievaardigheden tijdens het spelen. Onze roestvrijstalen tuinwaterval is voorzien van een LED-strip in zijn mond en een pomp. Hij tovert je tuin of terras om tot een ontspanningsplek voor zowel je ogen als oren.