onsdag den 5. juni 2013

Garnsalg i haven den 16 juni

 Kære allesammen
Kilovis af garn er blevet vundet op, med mange hjælpere, som i timevis har stået ved spoleapparaterne. Der er nu små 100 farver i højlands uld og meget mere af uld/cashmere. Nu er jeg klar til et stort ryk ind i haven

Den 16 juni kl. 14.00.

Tulipanvej 13, 3550 Slangerup

 Alle er velkomne og vi skal være ude, hvis det bliver regn har vi før kunne være ganske mange i stuen, så mon ikke det kommer til at gå igen :)

Som sædvanlig vil der være kaffe/te og kage for en 20'er.
Send mig en mail: karenditte@gmail.com så jeg ved hvormange vi ca. bliver.
 

6 kommentarer:

Kirsten Søeballe sagde ...

Er lige nødt til at vide,hvor i landet det foregår :-)

Hobbittens Strikkemasker sagde ...

Også jeg og hvad er prisen for 100 gr?

Unknown sagde ...

Gode spørgsmål:)
Jeg bor tulipanvej 13, 3550 Slangerup, det er i Nordsjælland.
Højlandsulden koster 70 kr. for 100 g og Cashcalain koster 80 kr. for 100 g.
Kaffen og kagen en 20 :)

Anonym sagde ...

Kære Karen Ditte I ønskes en rigtig god dag i haven. Tak for invitationen, men jeg kan desværre ikke komme. De bedste hilsener Helle

Unknown sagde ...

Kære Helle
Det kan være vi ss næste gang.kh KD

Plenty Thingz sagde ...

Plenty Thingz is een e-commerce website, hier kun je elk product vinden. Spin, wiebel en race; het kan allemaal met onze kinderauto! Deze wiebelende auto houdt je kind actief en ontwikkelt zijn evenwichts- en coördinatievaardigheden tijdens het spelen. Hier vind je loopauto met duwstang. Deze loopauto met een klassieke retrostijl en stijlvolle kleuren is speciaal ontworpen voor peuters.